CASABLANCA hotelsoftware GmbH - Technische Probleme bei Datatrans – Aktuelle Statusinformationen | Technical Issues with Datatrans – Current Status Information – Incident details

Dafür steht CASABLANCA hotelsoftware

Starker Partner der Hotellerie

Wir gewinnen das Vertrauen unserer Kunden sowie Mitarbeiter und vergrößern die Familie durch Transparenz, Sicherheit, Einhaltung von Vorschriften, Datenschutz und Leistung. Und wir stellen die Infrastruktur bereit, die für das Vertrauen der Branche notwendig ist.

All systems operational


Status nach Produkt

Technische Probleme bei Datatrans – Aktuelle Statusinformationen | Technical Issues with Datatrans – Current Status Information

Resolved
Partial outage
Started 4 months agoLasted 18 minutes

Affected

Services

Partial outage from 12:02 PM to 12:20 PM

Payment Service

Partial outage from 12:02 PM to 12:20 PM

Updates
  • Resolved
    Resolved

    The technical problems at the Datatrans platform are resolved.

    RESOLVED: Technical problem at the Datatrans platform

    The incident time was: 31.07.2025 13:25 - 31.07.2025 13:37

  • Investigating
    Investigating

    Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass die aktuellen technischen Probleme auf Seiten von Datatrans liegen und nicht mit den Systemen von CASABLANCA zusammenhängen. Unser Team beobachtet die Situation genau und wird sofort handeln, sobald das Problem auf Seiten von Datatrans gelöst ist.

    Wir werden Sie auf dieser Seite informieren, sobald das Problem behoben ist. Wir bitten die Unannehmlichkeiten zu entschuldigen und danken Ihnen für Ihr Verständnis.

    We would like to explicitly point out that the current technical problems are on Datatrans' side and are not related to CASABLANCA's systems. Our team is closely monitoring the situation and will take immediate action as soon as the issue is resolved by Datatrans.

    We will notify you as soon as the problem is resolved. We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.